לא מצליחים להיפטר מכאבי הגב שלכם?
מלאו את הפרטים ונציג אפוסתרפיה יחזור אליכם בהקדם.
במדריך המקיף לכאבי גב ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות טיפול אפוסתרפיה למניעת כאבים בגב ושיפור התפקוד היומיומי. מחקרים מוכיחים כי שיטת אפוסתרפיה יעילה ושיעורי ההצלחה שלה גבוהים מאוד. עד כה טופלו מעל 40,000 מטופלים בארץ ובעולם בכל הגילאים ובאתר זה תמצאו המלצות רבות על הטיפול. אל תתנו לכאבי הגב להפריע לכם לחיות.
מלאו פרטיכם וקבלו ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא כל התחייבות!
שם:
דוא"ל:
טלפון:
-

האם כאבי הגב שלי נגרמים בגלל המזרן עליו אני ישן?

"בתקופה האחרונה אני גם בבוקר עם כאבי גב נוראיים. האם יכול להיות שהמזרן עליו אני יישן שחוק מדי והוא הגורם לכאבים?"

כאבי גב המופיעים בבוקר עלולים להיגרם מכמה וכמה סיבות, ייתכן מאוד שלמזרן יש קשר לכך.

האם המזרן שלכם רך מדי? או אולי הוא התבלה במשך השנים והוא כבר לא מספק את התמיכה לה הגב שלכם זקוק?

אנשים רבים קונים מזרן רך מדי ומוסיפים מתחתיו דיקט, אך דיקט לא עוזר במקרים אלו מאחר וכמות החומר בין הדיקט לגוף גדולה מדי.

חשוב לבחור מזרן איכותי עם תיבת קפיצים  שתוכננו בצורה אורטופדית.

המחיר אולי יקר יותר, אבל אנשים מבלים כשליש ממשך חייהם במיטה, כך שבחישוב מהיר מדובר בהוצאה משתלמת ביותר.

כך תבדקו האם המזרן שלכם מספק תמיכה טובה לגבכם

כך תוכלו לאמוד עד כמה המזרן שלכם מעניק תמיכה טובה לגב שלכם ב-4 שלבים:

1. שכבו על המיטה בתנוחת השינה הרגילה שלכם (על הגב או הצד, לא על הבטן)כך תבדקו האם המזרן שלכם מספק תמיכה טובה לגב שלכם

2. בקשו ממכר או בן משפחה לבדוק האם עמוד השדרה שלכם מיושר כמו שצריך

3. תתארו לכם קו המתחיל מהאוזן וממשיך דרך הכתף ומפרקי הירך בקו ישר עם גופכם

4. אם אתם חולקים את המיטה עם בן זוג, וודאו כי גם הוא נשכב על המיטה לפני שאתם עורכים את הבדיקה מאחר ושינוי משקלים במזרן עשוי לעשות את ההבדל

אם הגוף שלכם בקו ישר, זאת אומרת שהמזרן שלכם תקין וטוב עבורכם. אם הגוף שלכם לא בקו ישר, כדאי שתשקלו להחליף מזרן.

בדקו את הכרית שלכם בנוסף למזרן

האם יש לכם כרית מנוצות בבית? כרית העשויה מנוצות נוטה לאבד מהגמישות שלה לאחר מספר חודשים, לכן רצוי להחליף אותה לעיתים קרובות.

כרית לא טובה עלולה לא לספק לכם את התמיכה הדרושה.

טיפ: בצעו מתיחות לפני שאתם קמים מהמיטה כדי להקל על הכאבים

בזמן השינה, הגוף שלנו מנתב את הדם משרירי הגב לאזורים אחרים בגוף כגון: כליות, כבד, קיבה ואיברים פנימיים אחרים שזקוקים לאספקת דם קבועה וסדירה.

כאשר אנחנו קמים בבוקר, חוסר זרימת הדם והתנועה בעמוד השדרה הופכים את הגב לפגיע יותר, וזו הסיבה שרבים מאיתנו קמים עם כאבי גב נוראיים בבוקר.

אחד הדברים הטובים ביותר שניתן לעשות הוא למתוח את הגב לפני הקימה מהמיטה.

מתיחות יעזרו לחמם את הגב שלכם, להגמיש ו"לשמן" אותו.

נסו אפילו לשכב על הגב בתנוחה רגועה ורגליים מאורכות. הרימו שתי ידיים מעל הראש ומתחו אותן עד כמה שניתן, מתחו גם את הבהונות שלכם והחזיקו את המתיחה לכ-10 שניות. חזרו על המתיחה מספר פעמים להקלה על כאבי הגב שלכם בבוקר.

טפלו בכאבי הגב שלכם ללא ניתוחים באמצעות שיטת אפוסתרפיה!

לקבלת ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא התחייבות מלאו את פרטיכם כאן!

עם התגית: , , ,
נשלח ב כאבי גב בבוקר, כאבי גב בלילה, כאבי גב בלילה, כאבי גב במצבים שונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

חדש! ייעוץ ומבדק הליכה חינם גם בנהריה ובאר-שבע

ימי ייעוץ והתנסות בשיטת אפוסתרפיה

לראשונה, ימי ייעוץ והתנסות מרוכזים לטיפול בשיטת אפוסתרפיה (ללא עלות) בנהריה ובאר שבע.

בחרו את התאריך הנוח לכם ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר לפרטים נוספים:

טיפול אפוסתרפיה לכאבי גב

טיפול אפוסתרפיה לכאבי גב

חדש! ייעוץ ומבדק הליכה חינם גם בנהריה ובאר-שבע

ימי ייעוץ והתנסות בשיטת אפוסתרפיה

לראשונה, ימי ייעוץ והתנסות מרוכזים לטיפול בשיטת אפוסתרפיה (ללא עלות) בנהריה ובאר שבע.

בחרו את התאריך הנוח לכם ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר לפרטים נוספים: