לא מצליחים להיפטר מכאבי הגב שלכם?
מלאו את הפרטים ונציג אפוסתרפיה יחזור אליכם בהקדם!
שיטת אפוסתרפיה מבוססת על ידי מערכת הליכה המוצמדת לסוליית הנעל ומותאמת באופן אישי לכל מטופל. מחקרים מוכיחים כי הטיפול יעיל ושיעורי ההצלחה שלו גבוהים מאוד. עד כה טופלו מעל 60,000 מטופלים בישראל, והטיפול נכנס לבתי חולים בארץ ובארצות הברית. באתר זה תמצאו המלצות רבות על הטיפול. אל תתנו לכאבים להפריע לכם לחיות, מלאו פרטיכם וקבלו ייעוץ ומבדק הליכה במרכז אפוס חינם ללא כל התחייבות.
שם:
דוא"ל:
טלפון:
-

מה יכולות להיות הסיבות לכאבי גב תחתון בעת הליכה?

כאבי גב תחתון בעת הליכה יכולים להיגרם מסיבות רבות. יתכן והרמתם משהו כבד וביצעתם תנועה לא נכונה שגרמה לכאבים, ויתכן שמדובר בבעיה רפואית רצינית יותר הדורשת בדיקה של רופא מומחה.

אם מלבד הכאבים אתם מרגישים תחושת נימול, חולשה או עקצוץ ברגליים חשוב שתגשו להיבדק בהקדם האפשרי.

קשה להיפטר מכאבי גב תחתון כאשר הם מתחילים, והגורמים להם יכולים להיות רבים, ביניהם:

  • משקל יתר
  • עישון
  • פעילות גופנית מאומצת מדי
  • חוסר פעילות גופנית
  • תזונה לקויה
  • מתח ולחץ נפשי

יתכן וכאבי הגב שלכם נובעים בגלל אחת מהסיבות הנ"ל, כך שבעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלו לחזור לשגרת חיים ללא כאבים.

קבלו מספר טיפים שתוכלו להתחיל ליישם באופן מיידי:

טיפים להקלה על כאבי גב תחתון

1. שימו קרח על האזור הכואב

קרח עוזר להוריד נפיחות ולכן הוא יסייע להקל על הכאבים. אל תשימו את הקרח במגע ישיר עם העור שלכם על מנת לא לקבל כווית קור, אלא עטפו את הקרח במגבת.

2. הישארו בתזוזה

אל תשביתו את הפעילות היומיומית שלכם לחלוטין, מאחר וגם השלד, כמו שאר העצמות בגופינו, אמורות להיות בתזוזה. כאשר תרגישו טוב יותר, תוכלו לשלב פעילויות כגון: שחיה, הליכה או אפילו פעילות אירובית מתונה.

3. חזקו את השרירים והעצמות שלכם

כדי למנוע פציעות גב תחתון בעתיד, חשוב שתחזקו את השרירים והעצמות בגופכם, ובמיוחד שרירי הבטן, שנותנות תמיכה לגב שלכם.

4. שבו מתוחים בכסא וקומו מדי פעם

אל תשבו בצורה מרושלת על הכסא וקומו כל כ-20 דקות למתוח את הגוף. אנשים רבים יושבים בצורה שפופה ולאורך זמן הדבר פוגע בגב שלהם. אם יש לכם אפשרות לעשות תרגילי מתיחות על בסיס קבוע, כמו תרגילי יוגה, עשו זאת.

5. שימו לב ליציבה שלכם

האם אתם הולכים בצורה זקופה או שפופה? הליכה שפופה לא מאפשרת לגב שלכם לתמוך במשקל גופכם ובכל נגרמים כאבי גב. שימו לב ליציבה שלכם בעיקר בעת הרמת משאות כבדים ואף פעם אל תתרוממו מהמותניים, אלא התכופפו והתמתחו מהברכיים בלבד.

6. אל תעשנו

עישון מגדיל את הסיכוי לאוסטיאופרוזיס של השלד וכמו כן, גורם לבעיות נוספות בעצמות. אוסטיאופרוזיס גורם לשברים של השלד.

7. שמרו על משקל תקין

עודף משקל גורם לעומס רב על הגב שלנו, לכן, אם יש לכם עודף משקל, יתכן מאוד וכאבי הגב שלכם נגרמים בעקבות כך.

טפלו בכאבי הגב שלכם ללא ניתוחים באמצעות שיטת אפוסתרפיה!

לקבלת ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא התחייבות מלאו את פרטיכם כאן!

עם התגית: ,
נשלח ב כאבי גב בהליכה, כאבי גב בהליכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

חדש! ייעוץ ומבדק הליכה חינם גם בנהריה ובאר-שבע

ימי ייעוץ והתנסות בשיטת אפוסתרפיה

לראשונה, ימי ייעוץ והתנסות מרוכזים לטיפול בשיטת אפוסתרפיה (ללא עלות) בנהריה ובאר שבע.

בחרו את התאריך הנוח לכם ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר לפרטים נוספים:

טיפול אפוסתרפיה לכאבי גב

טיפול אפוסתרפיה לכאבי גב

חדש! ייעוץ ומבדק הליכה חינם גם בנהריה ובאר-שבע

ימי ייעוץ והתנסות בשיטת אפוסתרפיה

לראשונה, ימי ייעוץ והתנסות מרוכזים לטיפול בשיטת אפוסתרפיה (ללא עלות) בנהריה ובאר שבע.

בחרו את התאריך הנוח לכם ונציג מטעם חברת אפוסתרפיה ייצור אתכם קשר לפרטים נוספים: